رفتن به محتوای اصلی
x

پروژه گسترده 172 نقطه ای، نصب وایرلس در مراکز بهداشتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز شد.

با توجه به شروع طرح پزشک خانواده شهری در سال جاری و نیاز به زیرساخت مناسب جهت هرچه بهتر اجرا شدن طرح مذکور و با حمایت های معاونین محترم بهداشتی،توسعه و منابع دانشگاه وهمکاری مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و مدیریت منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه، پروژه اجرای وایرلس در مراکز بهداشتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز گردید.

پروژه مذکور با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال تعداد 179 مرکز بهداشتی را به صورت شبکه وایرلس به ستاد دانشگاه متصل می نماید.

 این پروژه از تاریخ یکم شهریورماه 1402 در قالب 3 قطب در 20 شبکه بهداشت و درمان ، توسط سه شرکت معتبر خصوصی آغاز و تا پایان مهر ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

 تاکنون با تلاش های بی وقفه کارشناسان گروه زیرساخت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و کارشناسان فناوری اطلاعات و انبار معاونت بهداشتی و شهرستان های مربوطه، کلیه تجهیزات پروژه به انبار شبکه ها تحویل گردید.

لازم بذکر است شرکت های پیمانکار با نظارت کارشناسان زیرساخت فناوری اطلاعات و دفتر فنی دانشگاه و شهرستان ها و کارشناسان فناوری اطلاعات معاونت بهداشتی و شبکه های بهداشتی درمانی دانشگاه، در حال نصب و راه اندازی لینک های وایرلس می باشند.