رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری وبینار آموزشی سرویس ایمیل سامانه اتوماسیون اداری

در ادامه راه اندازی و استقرار سرویس ایمیل سامانه اتوماسیون اداری (چارگون) به صورت پایلوت در تعدادی از مراکز با تراکنش بالا و پرتعامل با خارج از دانشگاه شامل: "دبیرخانه ستاد مرکزی دانشگاه، معاونت غذا و دارو، معاونت بهداشتی، معاونت درمان، مراکز بهداشت شماره 1 و 2 )، واحد آموزش کارکنان مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، جهت ارتقاء سطح آگاهی و دانش کارشناسان فناوری اطلاعات و رابطین اتوماسیون اداری و کلیه کاربران دبیرخانه های واحدهای تابعه دانشگاه، دوره آموزشی تخصصی تحت عنوان « آموزش کاربری سرویس ایمیل اتوماسیون اداری» را در 3 فاز با اختصاص (3 ساعت آموزشی) به صورت مجازی، برنامه ریزی نمود.

در فروردین و تیرماه سال 1401 فاز اول و دوم دوره آموزشی سرویس ایمیل اتوماسیون اداری به ترتیب برای کارشناسان پردیس دانشگاه و رابطین اتوماسیون اداری کلیه بیمارستانها و مراکز درمانی تابعه دانشگاه برگزار گردید.

انشاا.. فاز سوم این دوره درپایان مردادماه سال جاری برای تمامی کارشناسان و رابطین اتوماسیون اداری و کاربران دبیرخانه شبکه های بهداشتی و درمانی استان، نیز برگزار می گردد.

- باتوجه به اینکه هدف از راه اندازی سرویس ایمیل اتوماسیون اداری در دانشگاه ، حذف هزینه های مرتبط با نیروی انسانی، چاپ و پست در مکاتبات با اشخاص درون سازمانی و شرکتهای برون سازمانی بود در ساعت 11 روز یکشنبه مورخ  1401/04/26 ، کارشناسان گروه نرم افزارهای مالی و اداری مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه به منظور رضایت سنجی و رفع کلیه اشکالات رابطین اتوماسیون اداری تابعه دانشگاه، جلسه وبیناری را در این خصوص برگزار و به کلیه سوالات رابطین، پاسخ دادند.

- سرویس ایمیل سامانه اتوماسیون اداری صرفا برای دبیرخانه های مراکز دانشگاه فعال می باشد.

- این سرویس برای گروه هدف شهروند، دانشجو، هیات علمی و کارمند در اقصا نقاط ایران بصورت ارسال به / دریافت از آدرس ایمیل سازمانی دبیرخانه مربوطه فعال می باشد.