رفتن به محتوای اصلی
x

کارشناسان اتوماسیون اداری

 

 

نام و نام خانوادگی: علیرضا اسدی

مدرک تحصیلی: 

رشته تحصیلی: 

پست الکترونیک:     

شماره تلفن03137923947   -  03137923948

آدرس:  دانشگاه علوم پزشكی اصفهان، مديريت آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه ، طبقه اول 

شرح وظایف:

  • پیاده سازی و نگهداری نرم افزار اتوماسیون اداری(منجمله سرور نرم افزاری و زیرساختهای مرتبط) با توجه به نیاز سازمان و منطبق با قرارداد خرید، پشتیبانی و توسعه نرم افزار(چارگون) 
  • راه اندازی، ساماندهی ، گسترش و استقرار مجموعه نرم افزار اتوماسیون اداری «دیدگاه» ( نسخه وب و موبایل)، مطابق با پیوست شماره یک و.. قرارداد فی مابین، در کلیه واحدهای تابعه دانشگاه در سطح استان 
  • ارزیابی فنی رابطین معرفی شده توسط واحدهای تابعه دانشگاه و صدور ابلاغ با تعیین شرح وظایف مشخص جهت نامبردگان
  • نیازسنجی و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزشی حضوری  و مجازی، مورد نیاز کاربران و رابطین واحدهای تابعه دانشگاه در سطح استان
  • تهيه مطالب آموزشي جهت ماژولهای و زیر سیستم های جديد پیرامون ارتقا و به روز رسانی های سامانه اتوماسیون اداری جهت کاربران و رابطین واحدهای تابعه دانشگاه در سطح استان و برنامه ریزی جهت برگزاری دوره آموزشی برای رابطین اتوماسیون اداری واحد ها
  • نظارت بر پیاده سازی و استقرار صحیح ،ارزیابی کمی و کیفی از نحوه بهره برداری ،  و ارزیابی عملکرد پشتیبانی و از سامانه اتوماسیون اداری توسط رابطین واحدها و بازخورد به مسئولین واحدهای تابعه دانشگاه در سطح استان
  • ارزیابی وانتخاب رابطین برتر اتوماسیون اداری واحدهای تابعه دانشگاه و صدور تشویقی هر شش ماه یکبار جهت نامبردگان و صدور تذکر کتبی جهت رابطینی که در انجام شرح وظایف خود کوتاهی می نمایند.
  • هماهنگی و اطلاع رسانی به موقع به رابطین و کاربران درخصوص مسایل مختلف، تغییرات به وجود آمده و یـا مـوارد لازم الاجرا توسط آنها
  • دریافت لیست قابلیت ها و تغییرات به وجود آمده از شرکت چارگون در نسخه های جدید و ارائه آنها  به رابطین  اتوماسیون واحدهای تابعه دانشگاه  به همراه فایل راهنمای آموزشی
  •  ارزیابی قابلیت های جدید و مشکلات  تغییرات اعمال شده در اتوماسیون اداری و گزارش بازخورد به مسئولین مافوق
  • تهیه شیوه نامه یا فرایند به روز رسانی چارت سازمانی و هویت دیداری واحدهای تابعه با هماهنگی  مدیر محترم دفتر ریاست دانشگاه ،مدیریت تحول و توسعه نیروی انسانی و روابط عمومی دانشگاه و ارائه آن به رابطین اتوماسیون اداری واحد ها
  • به روزرسانی چارت سازمانی تعریف شده در سیستم اتوماسیون اداری و انجام تغییرات بر اساس نیاز واحدها در کمترین زمان ممکن
  • ایجاد تنظیمات و نصب نرم افزارهای مورد نیاز سامانه اتوماسیون اداری در واحدهای فاقد کارشناس رایانه و رابط اتوماسیون اداری
  • پاسخگویی مناسب به درخواست های حضوری مراجعان و تماسهای تلفنی کلیه کاربران و رابطین سطح استان وکوتاه نگهداشتن زمان رفع عیب
  • نظارت دوره ای ( حداکثر هر 3 ماه یکبار) و مانیتورینگ وضعیت سخت افزاری و نرم افزاری سرورهای اتوماسیون اداری و رفع عیوب احتمالی مرتبط با همکاری شرکت و ارائه گزارش بازخورد به واحد زیر ساخت و شبکه مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه
  • پشتیبان گیری مستمر از اطلاعات سرورهای اتوماسیون اداری (مطابق فرایند و قرارداد خرید و پشتیبانی) جهت برخورداری از امکان بازیابی اطلاعات ،با تهیه چک لیست نگهداری سرورهای سامانه اتوماسیون اداری شامل (تهیه بکاپ differential, backup full backup  از بانک اطلاعاتی و انتقال آنها بر روی FTP ،هارد اکسترنال، تهیه بکاپ از سیستم عامل و آخرین نسخه نصب شده سامانه به صورت هفتگی(تمامی سرور های مربوطه) ،و تهیه بکاپ از ماشین مجازی به صورت هفتگی ،انجام مانور بازیابی بکاپ به صورت ماهیانه)
  • اطمینان از نصب و به روز بودن آنتی ویروس، نرم افزارهای امنیتی و وصله های امنیتی روی سرورهای اتوماسیون اداری.
  • اجرای دستورالعمل های صادره از مدیریت فناوری اطلاعات یا مراجع امنیت سایبری کشور جهت افزایش امنیت سرور اتوماسیون اداری.
  • ارائه گزارش های لازم به رئیس گروه نرم افزار و رونوشت به مسئول امور قراردادها مدیریت فن آوری اطلاعات درخصوص میزان و نحوه استفاده از سیستم اتوماسیون اداری (مطابق کلیه بندهای قرارداد خرید ، پشتیبانی و توسعه نرم افزار)
  • نظارت بر اجرای کلیه بندهای قرارداد فی مابین و تهیه صورت وضعیت دوره ایی(طبق قرار داد) جهت پرداخت به شرکت چارگون
  • نظارت بر نحوه پرداخت و  اعمال کسورات احتمالی طبق مستندات (مکاتبه رسمی و سامانه تیکتینگ) با هماهنگی با رئیس گروه نرم افزار و پیگیری جهت رفع مشکلاتی که منجر به اعمال کسورات قانونی  وجرائم براساس قرارداد گردیده است.
  • نظارت بر نحوه عملیات و عملکرد فنی دبیرخانه های ستادی و واحد های تابعه دانشگاه
  • بررسي نرم افزار اتوماسيون ، انعکاس و رفع مشكلات آن ( با همكاري شركت يا كارشناس متخصص)
  • نظارت و کنترل و تحویل نهایی پروژه های حوزه اتوماسیون در مراکز تابعه شامل: (تبادل الکترونیکی مکاتبات ECE ، Fax Server،  ایمیل سرور، نسخه مکاتبات دیدگاه همراه، پیگیری راه اندازی پیشخوان ارباب رجوع و همکاری و هماهنگی در راه اندازی میزخدمت الکترونیک و .... )  طبق بند های قرار داد خرید و پشتیبانی و توسعه ،در کلیه واحدهای تابعه دانشگاه در سطح استان 
  • بررسی تاخیر پروژه مر تبط با اتوماسیون اداری و ارائه گزارشات تحلیلی پروژه ها ، اعلام مغایرت ها و پیشنهاد اقدامات اصلاحی به مسئولین مافوق
  • بررسی مستمر وضعیت فعلی و نیازسنجی آینده دانشگاه و واحدها و اصلاح و ارتقا در بخش‌های لازم
  • بررسي‌ و ارائه رويكردها و روشهاي‌ نوين‌ كاري براي‌ انجام‌ كارآمد وظايف‌ و بهبود فعاليت ها و عملكرد واحدها و ابلاغ به رابطین و کاربران مربوطه
  • به روزرسانی نرم افزار اتوماسیون اداری در راستای عملکرد بهینه نرم افزار
  • مطالعه و ارزیابی فعالیت ها و امکانات جدید نرم افزار اتوماسيون اداری شرکت های ديگر در زمینه پیشرفت های علمی و فنی فن آوری اطلاعات و انجام (R&D) و مقايسه با نرم افزار اتوماسیون اداری (چارگون) و ارائه روش های و فرآیند های به روز جهت ارتقاء سیستم نرم افزاري و سخت افزاري و ارائه نظر مشورتی و پیشنهادات اصلاحی در جهت نیل به اهداف سازمانی به سطوح بالاتر
  • ارائه پیشنهادات طرح‌های اصلاحی در جهت نیل به اهداف دانشگاه در راستای استقرار دولت الکترونیک
  • نظارت بر عملکرد شرکت طبق تعهدات و قرارداد خرید، پشتیبانی و توسعه نرم افزار اتوماسیون اداری و ارائه گزارش به صورت سه ماهه به مسئولین مافوق
  • تهیه فهرست فرایندهای حوزه اتوماسیون اداری و تهیه مطلب و به روز رسانی صفحه اتوماسیون اداری در وب سایت مدیریت فن آوری اطلاعات
  • تهیه  شناسنامه فرایندهای حوزه اتوماسیون اداری و به روز رسانی آنها به صورت دوره ای (هر 6 ماه )و انعکاس در صفحه اتوماسیون اداری در وب سایت مدیریت فن آوری اطلاعات
  • تهیه چک لیست ارزیابی عملکرد فرایندهای حوزه اتوماسیون اداری و تهیه شناسنامه خدمت از آنها با همکاری دبیر کمیته دولت الکترونیک دانشگاه
  • همکاری و هماهنگی در تهیه و تنظیم قرارداد با شرکت چارگون دو ماه قبل از اتمام قرارداد
  • نظارت و ارزیابی عملکرد کارشناسان اتوماسیون اداری مدیریت فناوری اطلاعات و ارئه گزارش ماهیانه به رئیس گروه نرم افزار
  •  اجرای بخشنامه ها و قوائد و استاندارد های امنیت ابلاغ شده در حوزه سرور ها و سامانه ها
  • مدیریت ، بررسی و بهره برداری حداکثری از لایسنس های خریداری شده و پیشگیری و نظارت از تحمیل هزینه های مازاد به دانشگاه
  • پیگیری و انجام سایر امور محوله طبق نظر رئیس محترم گروه نرم افزار و مدیر آمارو  فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه
  • نظارت بر حسن انجام شرح وظایف فوق در زمان مقرر و پاسخگویی به مسئولین مافوق و سایر نهادهای نظارتی در صورت هرگونه کاستی در انجام وظایف محوله در حوزه اتوماسیون اداری.