بخشی از وظایف مدیر مطالعات و توسعه آموزش پزشکی:
۱-هدايت ، هماهنگي ، اجراء و نظارت بر تدوين و بازنگري برنامه هاي آموزشي با تاكيد بر پاسخگو بودن آنها به نيازهاي سلامت جامعه تحت پوشش دانشگاه در محدوده اختيارات دانشگاه ، مطابق با ضوابط شوراي عالي برنامه ريزي
۲-سازماندهي ، برنامه ريزي ، اجراء و نظارت بر ارتقاي توانمندي هاي اعضاي هيات علمي در زمينه هاي مختلف آموزش علوم پزشكي
۳-هدايت و نظارت بر اجراي روش هاي نوين آموزشي و ارزشيابي براي توسعه و ارتقاي كيفيت آموزش دانشگاه
۴-سازماندهي،اجراء ونظارت بر ارزشيابي اعضاي هيات علمي و فرايندهاي ياددهي–يادگيري
۵-هدايت و نظارت بر فرايندهاي ارزشيابي فراگيران و تحليل نتايج آزمون ها با هدف ارتقاي كيفي آزمونها
۶-هدايت و نظارت بر برنامه هاي آموزشي مراكز مهارت هاي باليني دانشگاه
۷-سازماندهي و نظارت بر فرايند هاي شناسايي ، جذب و بهره وري استعدادهاي درخشان
۸-هدايت ، تصويب ، تامين بودجه و نظارت بر اجراي طرح هاي پژوهش در آموزش
۹-هدايت و نظارت بر برنامه هاي آموزش از راه دور و الكترونيكي دانشگاه
۱۰-هدايت، هماهنگي،تسهيل، نظارت و ارزيابي فعاليت هاي دانش پژوهي بر اساس آئين نامه مربوطه
۱۱-نظارت بر عملكرد و هماهنگ نمودن فعاليت هاي دفاتر توسعه آموزش تابعه
۱۲-ارائه مشاوره در خصوص مسائل آموزشي دانشگاه به مراجع ذيربط
۱۳-ارائه مشاوره در طراحي و ارزشيابي برنامه هاي آموزش مداوم دانشگاه
۱۴- شركت درجلسات ، شوراها و كميته ها بر اساس ضوابط و مقررات
رزومه:
تلفن: ۰۳۱۳۶۶۸۸۷۸۹
پست الکترونیک: yamani[@]edc.mui.ac.ir
آدرس: دانشگاه علوم پزشكي اصفهان، مديريت مطالعات و توسعه آموزش پزشكي، طبقه همکف، اتاق ۱۰۸
سایر خدمات تقویم آموزشی خدمات الکترونیکی انتقالی و مهمان دانشجویان شهریه پرداز دانشجویان شاهد و ایثارگر نرم افزار گسترده اطلاعات هیئت علمی سامانه سما (انتخاب واحد/ثبت نمرات) گروه مراقبتهای حمایتی تسکینی اپلیکیشن راهنما و مکان یاب دانشگاه امور کارکناندرباره ما :
شرح وظایف
مامویت
ساختار سازمانی
برنامه استراتژیک و عملیاتی
برنامه راهبردی
کاتالوک مدیریت (مدیریت در یک نگاه)
بسته تحول و نواوری اموزش پزشکی
گزارش عملکرد مرکز
تماس با ما