رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جلسه وبینار نحوه ثبت فعالیت های پرسنل فناوری اطلاعات شبکه های بهداشت و درمان در سامانه مبین

وبینار " آشنایی با نحوه ثبت فعالیت­ های پرسنل فناوری اطلاعات شبکه ­های بهداشت و درمان در سامانه مبین" در روز یکشنبه مورخ 24 اردیبهشت­ ماه توسط گروه آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات و با همکاری معاونت بهداشتی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس میرخلف زاده، سرپرست واحد فناوری اطلاعات مرکز بهداشت استان، ضمن اشاره به کمبود و توزیع نامناسب نیروی انسانی فناوری اطلاعات در شبکه­ های بهداشت و درمان، بر لزوم برآورد صحیح و بهبود چیدمان این نیروها تاکید کردند.

سپس خانم مهندس سهیلیان، کارشناس واحد فناوری اطلاعات مرکز بهداشت استان، ضمن اشاره به مشکلات پرسنل فناوری اطلاعات شبکه­ های بهداشت و درمان در حوزه­ های مختلف که بسیاری از آنها ناشی از کمبود نیرو هستند، خواستار همکاری کلیه پرسنل در ثبت فعالیت­ ها، جهت رفع مشکلات مذکور شدند.

در ادامه خانم کاظم ­زاده کارشناس گروه آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات ضمن بیان خلاصه ­ای از اقدامات صورت گرفته در این زمینه، توضیحاتی در خصوص مراحل سنجش حجم کار پرسنل فناوری اطلاعات شبکه های بهداشت و درمان و نحوه ثبت فعالیت­ ها در سامانه مبین ارائه نمودند.

در پایان مقرر گردید فرم طراحی شده در سامانه مبین توسط کلیه همکاران فناوری اطلاعات شبکه ­های بهداشت و درمان بررسی و در صورت نیاز به ویرایش، اصلاحیه مورد نیاز به گروه آمار مدیریت آمار و فناوری اطلاعات انعکاس داده شود. لازم به ذکر است مرحله ­ی نهایی ثبت فعالیت ­های همکاران فناوری اطلاعات شبکه­ های بهداشت و درمان، در خرداد ماه اجرا خواهد شد.