رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری جلسه طراحی سامانه، به منظور حذف فرم های کاغذی و تجمیع اطلاعات معاونت غذا و داروی دانشگاه

باتوجه به درخواست معاونت غذا و دارو ، در روز دوشنبه مورخ 1401/5/3  جلسه ایی به منظور طراحی سامانه، جهت حذف کلیه فرم های کاغذی و تجمیع اطلاعات ، با حضور مسئولین و کارشناسان ادارات زیرمجموعه معاونت غذا و دارو و نمایندگان گروه های آمار و نرم افزارهای مالی و اداری مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه، در سالن جلسات معاونت غذا و دارو تشکیل گردید.

ضمن بررسی روند جاری جمع آوری آمار اطلاعات در قالب فرم های دستی و مشکلات گزارش گیری و عدم دریافت خروجی از سامانه های وزارتی مورد استفاده در سطح معاونت، پیشنهاد گردید کلیه فرم ها و فرایندهای جمع آوری آمار و اطلاعات آن معاونت به تفکیک واحدهای زیر مجموعه بررسی و سپس ضمن هماهنگی گروه های آمار و نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات، درخصوص طراحی فرم ها در سامانه جامع پرتال دانشگاه تصمیم گیری شود.

در ادامه جلسه نمایندگان گروه آمار با حضور در واحدهای مختلف معاونت غذا و دارو، فرم ها و فرآیندهای جاری ثبت آمار و اطلاعات، آنها را بررسی و در خصوص لزوم اصلاح فرایند ها در سطح معاونت غذا و دارو و همچنین مشخص نمودن اولویت های اصلی مکانیزه نمودن فرایندهای دستی، بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

سپس گروه نرم افزار مدیریت فناوری اطلاعات، ضمن بررسی ماژول  های سامانه تی تک و نوع گردش فرایندهای اداره دارو و امکانات و قابلیت های آن سامانه، در خصوص لزوم بهره برداری کامل از این سامانه در کلیه ادارات و واحدهای زیر مجموعه معاونت غذا و دارو پیشنهادات لازم را ارائه نمودند.