رفتن به محتوای اصلی
x

نسخه جدید برنامه های پاراکلینیکی (Ver#1400)

نسخه جدید برنامه های پاراکلینیکی (Ver#1400)

ضمن عرض تبریک بمناسبت فرارسیدن سال نو و اعیاد مبارک شعبانیه بدینوسیله به اطلاع می رساند با توجه به تغییر فرمت تاریخ در برنامه ها از«1300» به «1400» و لزوم تغییر بازه های تاریخی در تعاریف بیمه ، لازم است بمنظور اعمال صحیح محاسبات بیمه ای و اعمال اتوماتیک تغییرات نسبت به دانلود و نصب و به روز رسانی برنامه های پاراکلینیکی اقدام لازم صورت پذیرد.

لازم به ذکر است با توجه به فرصت محدود باقیمانده تا پایان سالجاری و اعتبار برنامه ها که تا تاریخ1400/4/1 می باشد در صورت عدم به روز رسانی اشکالی در اجرای برنامه ها پیش نمی آید لیکن در صورت عدم به روز رسانی بمنظور عدم اختلال در محاسبات بیمه ای لازم است بصورت دستی تغییر زیر در برنامه اعمال گردد :
« در قسمت تعریف بیمه ها از جدول سمت چپ ابتدا هر بیمه انتخاب شود. سپس در جدول سمت راست به ازای تمام سطرها فقط آیتم (از تاریخ ) بصورت (1400/01/01) تغییر یابد».
بدیهی است در صورت به روز رسانی نیازی به اعمال تغییرات بصورت دستی نبوده و تمامی تغییرات لازم بصورت اتوماتیک در برنامه ها انجام می گردد ولی خاطر نشان می گردد قبل از نصب و به روز رسانی موارد توصیه شده در وبسایت ( سنداختتامیه – نسخه پشتیبان – بازیابی ساختار جداول) حتما اجرا شود.
تا پایان تعطیلات نوروزی جهت پشتیبانی و رفع اشکالات شماره 09133059973 ، از ساعت 8 الی 13 آماده پاسخگویی به مسئولین محترم فناوری اطلاعات می باشد.
----------------------------------------------------------------
موارد لازم قبل از نصب و به روز رسانی سایر برنامه های پاراکلینیکی :
برای نرم افزار صندوق :
1- کاربران در آخرین روز کاری قبل از خروج از برنامه حتما نسبت به گرفتن سند اختتامیه اقدام نمایند.
برای سایر برنامه ها :
2- تهیه فایل پشتیبان (Backup)
3- کلیک بر روی گزینه (بازیابی ساختار جداول) پس از نصب نسخه جدید.

دریافت فایل :     صندوق    آزمایشگاه    رادیولوژی    دندانپزشکی    داروخانه