1- وقتی user , password VPN را وارد میکنم با خطای 691 مواجه میشوم و یا کانکت نمی شود.
- پاسخ:
- احتمال اشتباه زدن نام کاربری و پسورد وجود دارد.
- احتمال اتمام ساعت و یا اعتبار نیز وجود دارد.
- احتمال اینکه به دلایلی موجه( یوزر شما غیر فعال شده باشد نیز وجود دارد.)
شما می توانید از طریق وبسایت دانشگاه، کارکنان،یا دانشجویان، قسمت مقدار استفاده وی پی ان،ساعت و حجم خود راچک بفرمایید. در همین قسمت به صحت نام کاربری و رمز عبور پی خواهید برد.
2- در صورت فراموشی کاربری و یا رمز عبور چه باید کرد؟
- پاسخ:
- اگر در حوزه ستاد فعال هستید با داخلی 3304 تماس میگیرد و با خواندن کد ملی درخواست ارسال پیامک کد کاربری و رمز عبور را دارید.
- (رمز عبور به شماره همراهی که قبلا به صورت کتبی به واحد فناوری اطلاعات ارسال شده است پیامک میگردد)
- اگر در حوزه های دیگر هستید به کارشناس کامپیوتر واحد مربوطه مراجعه بفرمایید.
3- در صورت نیاز به تغییر رمز عبور باید چه اقدامی انجام داد؟
- پاسخ: میتوانید از طریق وب سایت دانشگاه قسمت کارکنان-تغییر رمز عبور VPN را انتخاب نمایید و عملیات مربوطه را انجام دهید.
4- در صورت نیاز به ساعت بیشتر یا حجم بیشتر باید چه اقدامی انجام داد؟
- پاسخ: از واحد مربوطه درخواست شود نامه ای کتبی به اداره فناوری اطلاعات ارسال گردد و با اشاره به دلایل موجه برای افزایش ساعت و اعتبار، اقدام گردد.