رفتن به محتوای اصلی
x

سوالات متداول VPN

1- وقتی user , password   VPN را وارد میکنم با خطای 691 مواجه میشوم و یا کانکت نمی شود.

  • پاسخ:

         - احتمال اشتباه زدن نام کاربری و پسورد وجود دارد. 

         - احتمال اتمام ساعت و یا اعتبار نیز وجود دارد.   

         - احتمال اینکه به دلایلی موجه( یوزر شما غیر فعال شده باشد نیز وجود دارد.)                                                                          

شما می توانید از طریق وبسایت دانشگاه، کارکنان،یا دانشجویان، قسمت مقدار استفاده وی پی ان،ساعت و حجم خود راچک بفرمایید. در همین قسمت به صحت نام کاربری و رمز عبور پی خواهید برد.

 

2- در صورت فراموشی کاربری و یا رمز عبور چه باید کرد؟

  • پاسخ:

       - اگر در حوزه ستاد فعال هستید با داخلی 3304 تماس میگیرد و با خواندن کد ملی درخواست ارسال پیامک کد کاربری و رمز عبور را دارید.

       - (رمز عبور به شماره همراهی که قبلا به صورت کتبی به واحد فناوری اطلاعات ارسال شده است پیامک میگردد)

       - اگر در حوزه های دیگر هستید به کارشناس کامپیوتر واحد مربوطه مراجعه بفرمایید.

 

3- در صورت نیاز به تغییر رمز عبور باید چه اقدامی انجام داد؟

  • پاسخ: میتوانید از طریق وب سایت دانشگاه قسمت کارکنان-تغییر رمز عبور VPN را انتخاب نمایید و عملیات مربوطه را انجام دهید.

 

4- در صورت نیاز به ساعت بیشتر یا حجم بیشتر باید چه اقدامی انجام داد؟

  • پاسخ: از واحد مربوطه درخواست شود نامه ای کتبی به اداره فناوری اطلاعات ارسال گردد و با اشاره به دلایل موجه برای افزایش ساعت و اعتبار، اقدام گردد.