1- در صورت فراموش کردن نام کاربری و رمز عبور ورود به اتوماسیون آماری سیگما چگونه میتوان وارد اتوماسیون شد؟
- پاسخ: در صفحه ورود روی عبارت"رمز ورود خود را فراموش کرده ام" کلیک نمائید و در صفحه ایجاد شده شماره همراه خود را وارد نمائید تا نام کاربری و رمز عبور جدید برای شما پیامک شود.
2- آیا امکان ویرایش اطلاعات پس از ارسال به مدیر یا معاون وجود دارد؟
- پاسخ: در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات در هر مرحله می بایست مدیر/معاون با مراجعه به کارتابل ، فرم مربوطه را به ثبت کننده / تائید کننده اطلاعات عودت دهد.
3- چگونه می توان فهمید که فرم تکمیل شده در چه مرحله ای قرار دارد؟
- پاسخ: با مراجعه به کارتابل، قسمت "وضعیت موجود" می توان متوجه شد که فرم در کدام مرحله گردش کار و در دست کدام نقش کاربر فرم می باشد.
4- در صورتی که گزارش گرفته شده به صورت ناقص نمایش داده شود چه باید کرد؟
- پاسخ: برای نمایش کامل اطلاعات گزارش در گزارشات چند صفحه ای از لیست کشویی انتخاب صفحات (single page) ، عبارت"Continuous" و گزینه "Full Screen reading" را انتخاب نمائید تا گزارش به صورت کامل نمایش داده شود.
در صورت نیاز به توضیحات بیشتر به قسمت دستورالعمل و آیین نامه ها فایل راهنمای کار با اتوماسیون آماری سیگما مراجعه نمایید.