رفتن به محتوای اصلی
x

برگزاری دوره آموزشی « الزامات و چالش ها در اتوماسیون اداری و سامانه تیکتینگ »

  • در روز دوشنبه مورخ 1401/9/28 ، با تلاوت آیه 34 سوره لقمان ، دوره آموزشی « الزامات و چالش ها در اتوماسیون اداری و سامانه تیکتینگ جدید» با حضور کلیه رابطین اتوماسیون اداری واحدهای تابعه دانشگاه در تالار نفیس برگزار گردید.

    پس از اجرای کلیپ سرود ملی دکتر احمدی فر مدیر روابط عمومی دانشگاه در خصوص هویت بصری از جمله آنچه که به انسان یا هر شیئی هویت می بخشد با توجه به آیات قرآن کریم و احادیث ائمه اطهار علیهم السلام مطالبی را ایراد و در پایان با اشاره به تعدادی از برند های(نشان و مارک ها) معروف جهانی، توضیحات کاملی در رابطه با لوگوی دانشگاه علوم پزشکی و رنگ شاخص و نشان های تشویقی که برگرفته از شاخص های تعریف شده می باشد ارائه نمودند.

    در ادامه دکتر مجید جنگی سرپرست مدیریت آمار و فناوری اطلاعات ضمن خوش آمد گویی به کلیه شرکت کنندگان، به راه اندازی اتوماسیون اداری از سال 1389 و اهمیت آن، اشاره و نظر به اینکه تاکنون تمامی 8000 مجوز دسترسی کاربری خریداری شده از شرکت چارگون تعریف و به کاربران مورد نیاز در دانشگاه اختصاص داده شده است، از کلیه رابطین اتوماسیون اداری درخواست گردید لیست کاربرانی که به دلائل بازنشستگی، انتقال و ... با برنامه کار نمی کنند و یا ارتباط آنها با دانشگاه قطع شده است را به مدیریت فاوا ارسال تا کارشناسان گروه نرم افزار، کاربری آنها را در دیگر واحدهای مورد نیاز دانشگاه، استفاده نمایند.
    ایشان در پایان از زحمات کلیه رابطین اتوماسیون اداری، و همکاران پشتیبان در مدیریت فاوا و همچنین از زحمات خانم ها مهندس شمس پناه و مهندس کریمی مسئولین پیشین اتوماسیون اداری، که در راه اندازی و استقرار سامانه در سایر واحدهای دانشگاه نقش موثری داشته اند تشکر و قدردانی نمود.
    در ادامه علیرضا اسدی مسئول اتوماسیون اداری توضیحاتی پیرامون دستورالعمل اتوماسیون اداری، سرویس پیشخوان ارباب رجوع و سامانه تیکتینگ جدید ارائه و در پایان با پاسخگویی به کلیه سوالات و اشکالات رابطین، جلسه پایان پذیرفت.