رفتن به محتوای اصلی
x

 سوالات سامانه پرتال

 

1- چگونه رمز عبور خود را در سامانه پرتال دانشگاه  تغییر بدهیم؟

  • پاسخ : برای تغییر رمز عبور می بایست در بالای صفحه از منوی "مشخصات من " وارد و سپس در پایین صفحه از قسمت " تغییر رمز عبور"  نسبت به تغییر  رمز اقدام نمایید.

.

 

2- وقتی فراموشی رمز عبور را در صفحه "ورود به سامانه "می زنیم برای من پیامک ارسال نمی شود؟

  • پاسخ :

           الف) ممکن است پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده باشید.(از طریق اپراتور تلفن همراه خود اقدام نمایید)

            ب) در صورتی که قبلا نام کاربری و رمز عبور دریافت کرده اید پس از ورود به سامانه در بالای صفحه از منوی "مشخصات من " وارد شده و شماره تلفن همراه خود را کنترل نمایید در صورتی که شماره تلفن همراه اشتباه است با ادمین سامانه تماس بگیرید و از صحیح بودن شماره تلفن همراه خود در سامانه مطمئن شوید.

.

ج) در صورتی که قبلا نام کاربری و رمز عبور دریافت نکرده اید با ادمین سامانه تماس بگیرید و از صحیح بودن شماره تلفن همراه خود در سامانه مطمئن شوید.

 

3- چگونه شماره تلفن همراه خود را در سامانه پرتال برای دریافت رمز عبور تغییر دهم .

  • پاسخ: در حال حاضر ویرایش شماره تلفن همراه از دسترسی های ادمین سامانه می باشد ،طی تماس با ادمین سامانه درخواست تغییر شماره تلفن همراه انجام می شود .

 

4-آدرس زیرپرتال مربوط به حوزه من چیست ؟

  • پاسخ: در صفحه اصلی سامانه پرتال دانشگاه به آدرس Https://portal.mui.ac.ir  لینک تمام زیر پرتال ها وجود دارد، با مراجعه به آدرس مذکور می توانید از آدرس زیرپرتال حوزه خود که با "/" از آدرس پرتال اصلی جدا شده است از آدرس زیرپرتال حوزه مربوط به خود مطلع شوید .

        به عنوان مثال: آدرس زیر پرتال مدیریت آمار و فناوری اطلاعات به صورت Https://portal.mui.ac.ir/ict  می باشد .

        در صورت نبودن لینک مربوط به زیرپرتال مدنظر با ادمین سامانه تماس بگیرید.

.

 

5- درصورتی که یک فرم برای من غیرقابل دسترس باشد مشکل خود را چگونه حل نمایم .

  • پاسخ:  در صورتی که از اتصال دستگاه خود به اینترنت یا سامانه دانشگاه اطمینان دارید، در صورت عدم دسترسی یا در دسترس نبودن فرم مورد نظر با ادمین سامانه تماس بگیرید.

 

  • شماره تلفن ادمین سامانه: ( 37923950- 37923915)