پرسش های متداول

لیست پرینترهای پیشنهادی جهت برنامه های پاراکلینیکی

با سلام و احترام جهت اطلاع همکارانی که تمایل به خرید پرینتر جهت واحدهای پاراکلینیکی بخصوص آزمایشگاه را دارند برندهای زیر که توسط شرکت داده نگاران سپنتا پیشنهاد گردیده و در تعدادی از واحدها نصب گردیده است معرفی می گردد:

در صورت عدم ارتباط نرم افزار با پایگاه داده چه باید کرد؟

در صورتیکه پس از نصب نرم افزار بر روی سیستم، ارتباط نرم افزار با پایگاه داده برقرار نشد، ابتدا از فعال بودن پایگاه داده و engine آن مطمئن باشید. در صورت فعال بودن، یکبار پایگاه داده خام که بر روی سی دی نرم افزار در پوشه database قرار دارد را ، یکبار بر روی پایگاه داده restore  نمایید.



پیام خطا در خصوص نحوه نمایش ساعت و تاریخ

در صورت بروز خطا در نمایش زمان و تاریخ در نرم افزارهای پاراکیلینیکی نکات زیر به دقت بررسی شود:



به کنترل پنل رفته و در قسمت Region and Languages فرمت های زمان و تاریخ بررسی شود. در فرمت زمان Long time بایستی به صورت HH:mm باشد و تاریخ ها یعنی Long date و Short date  باید به صورت yyyy mm dd باشد.
 

قلم های مورد نیاز

قلم های مورد نیاز برای نرم افزارهای پاراکیلینیکی

در صورت عدم نمایش مناسب فونتهای نوشتاری در نرم افزارها و بهم ریختگی رابط کاربری و گزارشات قلم های زیر را در قسمت فونت سیستم ویندوز نصب نمایید.

عدم نمایش مناسب فونت ها یا متون در سیستم های پاراکیلینیکی

در کلیه سیستم های پاراکیلینیکی بایستی فونت های قرار داده شده همین سایت در قسمت نرم افزارهای پاراکیلینیکی، بخش نصب نرم افزارها، در فونت های سیستم کپی شود.



همچنین لازم است کلیه تنظیمات قسمت Region and Language به صورت  فارسی و در منطقه ایران باشد.
 

در صورت مشاهده پیام خطای EOLsSyserror چه باید کرد؟

در صورت مواجه با این پیام که به صورت زیر نمایش داده میشود، به بخش پرسش های متداول "در صورت مشاهده پیام خطای عمومی ویندوز، پیام معروف به dont send چه باید کرد؟" رفته و دستورات آن قسمت را اجرا نمایید. این خطا به دلیل عدم نصب مناسب قفل اتفاق می افتد.



اشتراک در پرسش های متداول