فرم اطلاعات دبیرخانه ها

دستورالعمل جمع‌آوری اطلاعات جهت بررسی نیازمندی‌های پیاده‌سازي اتوماسيون اداري

این فرم صرفا جهت جمع‌آوری اطلاعات موجود در هر واحد از دانشگاه می‌باشد که براساس این اطلاعات می‌توان دستورالعمل‌ها و روال بهینه جهت پیاده‌سازی سیستم اتوماسیون اداری را در دستور کار قرار داد.

لازم به ذکر است جهت درج اطلاعات در فیلدهای مورد نظر و تعیین شده، فایل الکترونیک این مستند دراختیار رابط مربوطه قرار داده می‌شود  تا درصورت نیاز به سطرهای بیشتر جهت درج اطلاعات تغییرات لازم را در جدول مربوطه اعمال نمایید.

 فایل پیوست: