شرايط و نحوه دريافت ايميل،اكانت VPN و اكانت Dialup

 

متقاضيان محترم جهت دريافت ايميل،اكانت VPN يا اكانت Dialup پس از مطالعه دستورالعمل زير ميتوانند درخواست خود را از طريق مراجعه به سايت دانشگاه علوم پزشكي (http://mui.ac.ir) ، بخش سرويسهاي تحت وب ، منوي خدمات اينترنت و اطلاع رساني ، فرم درخواست خدمات اينترنتي ثبت نمايند

متقاضيان اشتراک اينترنت (VPN ) جهت استفاده در شبکه داخلي دانشگاه به نکات زير توجه نمايند

  1. اعضاي محترم هيات علمي ( رسمي ، پيماني ، قراردادي ، و ضريب K) :

    در صورتي که عضو هيات علمي جديد الورود هستيد مي بايستي با ارائه مدارک لازم (ذکر شده در ذيل همين صفحه) ثبت نام نمايند

  2. پرسنل شاغل در کليه مراکز وابسته علوم پزشکي: ارائه اکانت اينترنت جهت انجام امور مرتبط با وظايف محوله به کارمند در حوزه کاري او بوده و جهت انجام امور شخصي نمي باشد. لذا براي در يافت و اطلاع از ضوابط مربوطه مي بايستي به مراکز کامپيوتر واحد محل خدمت خود مراجعه نمايند

  3. دانشجويان تحصيلات تکميلي(دستياران ،دانشجويان دوره PH.D، دانشجويان کارشناسي ارشد) در صورت صحيح بودن کد ملي و انتخاب واحد بصورت خودکار شناسه آنها ايجاد شده و در اختيار مرکز کامپيوتر دانشکده مربوطه قرار مي گيرد در غير اينصورت مي بايستي براي اصلاح کد ملي و انتخاب واحد خود اقدام نمايند

  4. تمامي دانشجويان مشغول به تحصيل در دانشگاه (اعم از اتباع خارجي و ميهمان)در صورت صحيح بودن کد مليو انتخاب واحد بصورت خودکار شناسه آنها ايجاد شده و در اختيار مرکز کامپيوتر دانشکده مربوطه قرار مي گيرد و در غير اينصورت مي بايستي براي اصلاح کد ملي و انتخاب واحد خود اقدام نمايند.
    لازم به ذکر است دانشجويان اتباع خارجي با فعال شدن گزينه اتباع خارجي آنان توسط آموزش دانشکده مربوطه مشکل کد ملي نخواهند داشت.

شرايط افرادي که اشتراک اينترنت دانشگاه به صورت Dial-up جهت استفاده در منزل به آنها تعلق مي گيرد و مي توانند جهت ثبت نام اقدام نمايند

  1. اعضاي محترم هيات علمي ( رسمي ، پيماني ، قراردادي ، و ضريب K)

  2. کليه پرسنل که مي بايست ابتدا راهنمايي تعرفه هاي Dialup را مطالعه نمايند . جهت اطلاع از تعرفه ها اينجا را کليک نماييد.

  3. دانشجويان تحصيلات تکميلي(دستياران ،دانشجويان دوره PH.D،دانشجويان کارشناسي ارشد)

شرايط افرادي که مي توانند براي ثبت نام E-mail اقدام نمايند :

  1. اعضاي محترم هيات علمي ( رسمي ، پيماني ، قراردادي ، و ضريب K)

  2. دانشجويان تحصيلات تکميلي(دستياران ،دانشجويان دوره PH.D، دانشجويان کارشناسي ارشد)

  3. مجموعه هاي اداري که موافقت نامه رسمي از رئيس دانشکده و يا مرکز مربوطه داشته و با تقاضاي آنها موافقت گردد.

مدارك لازم :

  1. هيئت علمي جهت در خواست ايميل (حقيقي و حقوقي) و Dialup و VPN: اسکن حكم كارگزيني

  2. دستياران جهت در خواست ايميل ( تنها بصورت حقيقي) و Dialup : اسکن كارت دائم دستياري + اسکن حکم دستياري

  3. دانشجويان كارشناسي ارشد و دوره PH.D جهت در خواست ايميل ( تنها بصورت حقيقي) و Dialup : اسکن كارت دائم دانشجويي

  4. کارمندان جهت در خواست ايميل (حقوقي) : اسکن حکم کارگزيني + ارسال نامه رسمي(الزاما نام فرد تکميل کننده فرم درآن قيد شده باشد) با تاييد بالاترين مسئول مربوطه ضروري مي باشد

  5. كارمندان جهت در خواست Dialup: اسکن حكم كارگزيني + فيش پرداخت وجه جهت اشتراک Dialup(اصل فيش به دفتر مديريت آمار واطلاع رساني ارسال گردد)

تذکرات مهم :

  1. کاربران گرامي در صورت تاييد صحت مشخصات و مدارک ارسالي شما توسط مسئول مربوطه حداکثر چهار روز پس از ارسال مدارکusername , password براي شما ايميل خواهد شد .
    لذا داشتن ايميل معتبرقبل از شروع ثبت نام الزامي مي باشد .

  2. در ضمن جهت استفاده از سرويس هاي مربوط به کاربران ( تغيير رمز عبور password,مقدار ساعات استفاده کاربران,سوالات متداول , راهنماي کار با اينترنت و........) به قسمت سرويس هاي تحت وب -->خدمات اينترنت و اطلاع رساني موجود در وب سايت دانشگاه(http://mui.ac.ir) مراجعه نماييد

  3. متقاضيان گرامي قبل از شروع ثبت نام فايل هاي اسکن خود را طبق مندرجات زير آماده وحتما آنها را بروي Desktop کامپيوتر ذخيره نماييد.

  4. حجم هر فايل اسکن از ۲۰۰kb بيشتر نباشد

  5. الزاما هر فايل اسکن مي بايست با پسوند jpg و خوانا ذخيره شده باشد در غير اينصورت ثبت نام جناب عالي انجام نخواهد شد

متقاضي گرامي : جهت اطلاع از نتيجه ثبت نام خود پس از طي مدت زمان ذکر شده در بالا، ايميلي از طرف Managment of Information Technology براي شما ارسال مي گردد. لازم به ذکر است در صورتي که ايميل مذکور در Inbox شما موجود نبود به قسمت spam هاي ايميل خود مراجعه نماييد.